סדנת דיגיטל לסטארטאפים בפארק קיסריה

30 נוב סדנת דיגיטל לסטארטאפים בפארק קיסריה

מה זה funnel? איך מוצאים לקוחות בLinkedIn? ואיך בוחרים כלי שיווק

טכנולוגיים בין כל מאות הפתרונות שמציפים אותנו?

 

פארק תעשיה קיסריה אירח השבוע את אקסטרה מייל, סוכנות שיווק B2B, המתמחה במתן שירותי שיווק ודיגיטל לחברות הייטק, מדיקל וטכנולוגיה לסדנה מאירת עיניים בנושא שיווק דיגיטל בעולם הB2B: מבט לעתיד השיווק הדיגיטלי

 

ביום רביעי האחרון, במסגרת הסדנאות שפארק התעשיה בקיסריה מקיים באופן שוטף עבור החברות בפארק, הוזמנו נציגים מהחברות השונות לסדנה בת שעתיים וחצי בנושא שיווק דיגיטל. מטרת המפגש הייתה להציג את שיטות העבודה ואסטרטגיות השיווק המובילות כיום בתחום הדיגיטל, עם דגש על פתרונות המתאימים לחברות B2B, החל ממתודולוגיות שיווק חדשות, דרך כלי אוטומציה שנותנים מענה ומשדרגים את מאמצי השיווק ועד לפעילות ממוקדת ברשתות חברתיות.

 

הסדנה נפתחה בהרצאה על Lifecycle Marketing – גישה הוליסטית חדשה יחסית שגורסת שעבודת השיווק לא נגמרת ברגע שמעבירים את הלידים לידי מחלקת המכירות. הגישה מעודדת משווקים לפעילות שיווקית פרואקטיבית בכל שלבי "חיי הלקוח". גישה זו ייצגה במידה רבה את הרציונאל העומד מאחוריי הסדנה כולה. הרצאות ההמשך כללו צלילה לעומק הלינקדאין ומעבר על כל הפתרונות שהרשת הזו מעניקה לחברות  בשווקים גלובאלים וכן סקירה מעשית של כלי השיווק שנותנים מענה לפעילויות השיווק הדיגיטלי השונות, ומה התפקיד של כל אחד מהם בתוך תהליך שיווק 360 שודאג בכל רגע נתון לטפח את הלקוח ולייצר מחויבות שלו כלפי החברה.

שרון ישראל - מנכ"ל משותף בחברת XtraMile

LIFECYCLE MARKETING – אחד מהנושאים בהרצאה

 

"אנחנו מאמינים שאסטרטגיית שיווק נכונה לא מוגבלת רק למחלקה אחת בתוך חברה," אמר ארז רז, מנכ"ל אקסטרה מייל ואחד המרצים בסדנה. " חשוב להכיר את המגמות החדשות בענף השיווק הדיגיטלי ולראות את מאמץ השיווק כחלק ממהלך הוליסטי לקידום החברה כולה. הכלים שדנו בהם בסדנה נועדו להכניס את המשתפים ל"ראש" של משווק ולתת להם נקודת פתיחה טובה יותר כשהם מתכננים קמפיין שיווק דיגיטלי."

 

כמובן, כשמדובר בדיגיטל, מדובר בתחום שנמצא בתנועה מתמדת, כלים מתווספים לסל או יוצאים ממנו והופכים לא רלוונטיים בכל רגע. "בגלל שחלק גדול מהשיווק הדיגיטלי תלוי בטכנולוגיה, מה שנכון היום לא בהכרח יהיה נכון מחר," אומר רז. "אבל לא לשווא קראנו לסדנה 'שיווק דיגיטלי במבט קדימה.' אני מאמין שהמשתתפים יצאו עם תובנות קונקרטיות על תהליך השיווק שלהם, ומקווה שהם נחשפו לרעיונות שעוד לא הכירו ויוכלו לשמש אותם בעתיד."

 

ארז רז - מנכ"ל חברת XtraMile

ארז רז – מנכ"ל משותף בחברת XtraMile

אין תגובות

כתוב תגובה