מילון מונחים בשיווק

blog-line

בניית אסטרטגית שיווק ויעדים | B2B marketing agency

מנהלי שיווק
מנהלי השיווק של  אקסטרה מייל הם יוצאי מחלקות שיווק בחברות מובילות, בעלי ניסיון רב בשיווק למגזר הטכנולוגי, הביוטק והמדיקל ויכולות גבוהות של ניסוח אסטרטגיה שיווקית מותאמת, בניית תכנית שיווק כנגזרת והגדרת משימות לביצוע. הם ילוו אותך לאורך כל הדרך ויאפשרו לך להתמקד בליבה העסקית של ארגונך, בידיעה שפעילות השיווק שלך מתרחשת במקביל, ועל הצד הטוב ביותר.

מרקום Xtra Mile | marcom B2B Marketing Agency

אנשי מרקום
מרקום (Marketing Communication) הוא ההוצאה לפועל של התכנית השיווקית, וככזה הוא נדרש לאנשי ביצוע מהמדרגה הראשונה. לאנשי המרקום שלנו יש יכולות הפקה ותפעול גבוהות, לצד יצירתיות והבנת מעמיקה של השוק, קהל היעד וצרכיו. אנשי המרקום של אקסטרה מייל יתכננו עבורך פעילויות שיווק ממוקדות ומדויקות, בתקציב מוגדר ותוך עמידה במדדים שיקבעו במשותף.

Creative Team B2B Outsourced Marketing |B2B צוות קריאטיב שיווק במיקור חוץ

צוות מעצבים וכתבים שיווקיים
מחלקת הקריאייטיב של אקסטרה מייל  מונה מעצבים גרפיים וכתבים שיווקיים, מנוסים ויצירתיים, בוגרי בתי הספר המובילים לעיצוב וקופירייטינג. הם יודעים איך להבדיל את המוצר שלך מהמתחרים, לבנות עבורו זהות מותגית ברורה וייחודית, ולייצר חומרי שיווק מעניינים ומקוריים.

בניית אסטרטגית שיווק ויעדים | B2B marketing agency

פיתוח אסטרטגיה ובניית תכנית השיווק המשותפת
תהליך Co Marketing הוא תהליך מורכב ורגיש, הנדרש לאסטרטגיה מובנית, אותה על שני הצדדים לאשר, טרם היא מתורגמת לפעילות שיווקית קונקרטית.
הידע והניסיון של אקסטרה מייל בקיום תהליכים מסוג זה, יחד עם המתודולוגיה שפיתחנו עבור פעילויות מסוג זה, מאפשרים לנו לייצר אסטרטגיה שיווקית מדויקת ואפקטיבית עבור שני הצדדים, לגזור את תכנית השיווק המפורטת וכמובן, להוציא אותה לאור.

regulations hi-tech, software industries | Co Marketing

עמידה בסטנדרטים וברגולציות הבינ"ל של חברות התוכנה וההייטק
העבודה עם חברות תוכנה והייטק בינ"ל דורשת שליטה בכל הסטנדרטים, התקנים והרגולציות על פיהם פועלות החברות, גם כאשר מדובר בפעילות שיווקית. כל מסר שמועבר, כל פניה אל לקוחות וכל הצעת מכר שמוצעת, צריך לעבור אישור של המחלקות המשפטיות והמסחריות בארגון. הניסיון הרב של אקסטרה מייל בתחום, מאפשר לה לקיים את אותם תהליכים בדרך מובנית ומנוהלת, החוסכת בעלויות ובזמן.

Brand and values - Co Marketing | Xtra Mile

שמירה על ערכי המותג וחוקי ה- brand של החברות הבינ"ל
עבודה מול חברות וארגוני אנטרפרייז בינלאומיים, דורשת עמידה קפדנית בחוקי הBrand  של החברה, והתנהלות עפ"י ספרי המותג שלה וכאשר מדובר בפעילויות Co marketing, נדרשת הקפדה כפולה ומכופלת ועמידה בכללי המותג של שתי החברות המשתתפות בתהליך. צוותי השיווק שלנו בדגש על אנשי הקריאייטיב, לומדים לעומק את חוקי המותג של כל חברה המשתתפת בקמפיין, ופועלים על פיהם.

cooperation channels - B2B Co Marketing

זיהוי  הערוצים המתאימים ביותר לחיזוק ומינוף שיתופי הפעולה
כמו בכל קמפיין שיווקי אחר, גם בקמפיין שותפים עסקיים (Co Marketing) עלינו לזהות את הערוצים המתאימים ביותר לחשיפה, לצורך הגדלת אפקטיביות הקמפיין וקבלת התוצאות המיטביות.  בקמפיין שותפים אנו מזהים וממפים את צרכי כל אחד מהארגונים השותפים, את נקודות ההשקה שלהם ואת ערוצי ההפצה והפנייה הנכונים ביותר לצרכיהם – על בסיסם אנו נייצר את הקמפיין

B2B Marketing campaigns - Co Marketing | קמפיינים

יצירת קמפיינים המתמקדים בקהלי היעד של השותפים העסקיים
כדי לייצר קמפיין משותף שיהיה אפקטיבי באמת, מומלץ להתמקד בקהלי היעד המשותפים לשותפים, ולא להתפזר. מיקוד כזה מאפשר לנו להשקיע יותר בכל לקוח פוטנציאלי, לייצר קמפיינים פרסונליים מעניינים ולעורר עניין וסקרנות בקרב מי שאנחנו באמת רוצים.

measurement, ROI analysis - Co Marketing | ניתוח נתונים

מדידה שוטפת, ניתוח נתונים וניתוחי ROI  הנדרשים בעבודה מול חברות בינ"ל
חלק אינטגרלי ומהותי מביצוע הקמפיין – הוא שלב המדידה וכאשר מדובר בעבודה מול חברות בינ"ל  – הדבר נדרש עוד יותר. הקמפיינים שלנו באקסטרה מייל, מבוססים על כלים טכנולוגיים מתקדמים, המספקים דוחות וניתוחי ROI ומאפשרים לנו לדעת מה באמת עבד – ומה פחות.

Generating Traffic to Your Website | יצירת תנועה לאתר

יצירת תנועה לאתר
השלב הראשון במתודולוגיית ה-Inbound במסגרת השיווק הדיגיטלי, הוא יצירת תנועה לאתר. סוד ההצלחה טמון בתוכן, בקישור הנכון בין התכנים ובאינטראקציה ביניהם.
אנחנו באקסטרה מייל יודעים לכתוב את התכנים הנכונים לבלוג, לאתר, לרשתות החברתיות ולאתרי המאמרים, לייצר את הקשר ביניהם וגם ליצור אינטראקציה עם הגולש. תנועה איכותית נצפית כתנועה בין ערוצים, כזרימה.

Converting the Traffic Into Leads - Inbound Marketing| המרת התנועה ללידים

המרת התנועה ללידים
השלב השני במתודולוגיית ה-Inbound מטרתו להפוך את הגולש, את התנועה –  לליד. כדי שזה יקרה צריכה להתקיים בתוך התכנים הדיגיטליים שלנו, איזושהי הנעה לפעולה: הזמנה להירשם לניוזלטר, לסמינר און ליין, ל-e-book, לסקר … כל דבר שיגרום לגולש להזין את השם והאי מייל שלו, ויהפוך אותו מגולש אנונימי, לליד. ברגע שזה קורה – אנחנו על דרך המלך.

Converting Leads into Customers - Digital Marketing| הפיכת הלידים ללקוחות

הפיכת הלידים ללקוחות
השלב המשמעותי ביותר במתודולוגיית Inbound, הוא להפוך את הליד – ללקוח.
עכשיו, התכנים הדיגיטליים שאנחנו מייצרים צריכים להיות כבר יותר ממוקדי מכירות. כאן צריך לחשוב על הצעות מכירה שונות המתאימות לתחום בו הביע הגולש ענין עד כה ולשילוב מערכות שונות לשימור לקוחות (CRM) וטלמרקטינג, כדי לעקוב ולהבטיח שהגולש שהגיע עד כאן – ישאר.

מדידה והערכה של התוצאות Inbound Marketing

מדידה והערכה מה עובד ומה לא
השלב הרביעי ב-inbound marketing, והוא שמבדיל אותה בצורה משמעותית מהשיווק הקלאסי, הוא היכולת למדוד. זה הזמן לבדוק מה מכל האלמנטים עבד, על מי, איזה מילים היו דומיננטיות בחיפוש, איפה הגולשים נטשו ועוד. תוכנות הInbound  השונות מציירות מפה פרטנית ומורכבת של רשת השיווק שפרשנו ושל המיקומים המדויקים בהם נתפסו הגולשים ועכשיו, זה הזמן לפקס ולזקק.

ניתוח שוק וקהלי יעד | market analysis , target audiences B2B marketing

ניתוח שוק, קהלי היעד ומגמות היצע וביקוש
צעד ראשון בדרך לאסטרטגיה מובנית משלך, היא הכרות מעמיקה שלנו – איתך ועם המוצר שלך. מה מעמדו בשוק, מגמות היצע וביקוש, על איזה צרכים הוא עונה ומי קהל היעד שלו,  מי המתחרים ומה ההצעה העסקית שלהם. רק אחרי תהליכי הניתוח הללו, נוכל להתקדם אל שלב זיקוק הגדרת המוצר שלך ובניית האסטרטגיה השיווקית.

אסטרטגיה שיווקית - הגדרת הזהות הארגונית והטמעתה

הגדרת הזהות הארגונית והטמעתה
אנשי השיווק של אקסטרה מייל הם אנשים מקצועיים, מנוסים, המגיעים מכל קשת התחומים הרלוונטיים – שיווק, אסטרטגיה, עיצוב, תוכן ועוד. כצוות, הם ילמדו את הארגון והמוצר שלך לעומק, וינסחו עבורך הגדרה מפורטת של זהות ארגונית, מותגית ועיצובית. בהמשך, הם יסללו את הדרך להטמעתה של אותה זהות שהוגדרה, ערוצי ההפצה, קהלי היעד ועוד.

בניית אסטרטגית שיווק ויעדים | B2B marketing agency

בניית אסטרטגיית שיווק ויעדים למימוש
את כל הידע והמומחיות בשיווק שאנחנו בxtra  mile מביאים איתנו, ואת כל המידע שצברנו אודותיך, אנחנו מתרגמים לאסטרטגיית שיווק מפורטת ומובנית, עם יעדים למימוש, תאריכי יעד לביצוע, תקציבים וחלוקת אחריות. אסטרטגיה זו תשרת אותנו לאורך כל הדרך ולאורה נייצר את תכנית השיווק ואת פעילויות השיווק הנגזרות.

marketing strategy | תמיכה שיווקית באסטרטגיית המכירות

תמיכה שיווקית באסטרטגיית המכירות
הקשר הבלתי נפרד בין שיווק למכירות, ההשפעה ההדדית שיש לפעילות של כל צד – על האחר, ותרומת הקשר הזה לארגון כולו, הם קריטיים.
אנחנו באקסטרה מייל יודעים כיצד לתת את התמיכה השיווקית למכירות, איפה לשים את הדגש, מהן נקודות התורפה האפשריות ואיך לייצר שיתוף פעולה ממשי, שיקדם את הארגון.

Marcom online services | און ליין מרקום

און ליין
פעילות און ליין נכונה ואפקטיבית היא כזו המייצרת מערכת יחסים דיגיטלית עם הגולש, והופכת אותו בהדרגה ללקוח. הידע המעמיק שלנו בשיווק, בשילוב ההתמחות הטכנולוגית שלנו, מאפשרים לנו לבנות לך תכנית שיווק דיגיטלית חדשנית ומבדלת, המבוססת על כלי השיווק, המדידה והבקרה המתקדמים ביותר. אנשי הדיגיטל שלנו מכירים היטב את הרשת ויודעים איך לא ליפול בחורים.
הם ייצרו לך תנועה, ימירו אותה ללידים ויהפכו את הלידים – ללקוחות.

Marcom offline services | מרקום אוף ליין

אוף ליין
כדי לייצר אפקט משמעותי ולקבל תוצאות ממשיות מהפעילות השיווקית שלנו, חשוב לייצר מעטפת שלמה ו"לתקוף" בכל החזיתות. שיווק אוף ליין מתייחס לכל אותן פעילויות שיווק "מסורתיות", הפוגשות את הלקוח הפוטנציאלי שלך פנים אל פנים ומשלימות את פעילות השיווק הדיגיטלית הווירטואלית שלנו. מה למשל? כנסים, קמפיינים פרסונליים, חומרי שיווק, מודעות לעיתונות ומודעות פרסומת ועוד.

מרקום

חומרים שיווקיים
חומרי השיווק מהווים כלי תומך עבור מחלקת המכירות והם "כרטיס הביקור" הארגוני. יש להם משמעות גדולה כיון שהם נשארים אצל הלקוח הפוטנציאלי שלנו, ולהם הוא יכול להקדיש זמן רב ותשומת לב. חומרי השיווק צריכים לדבר בשפה העיצובית של המוצר כולו, להיות מעניינים, מסקרנים ומפורטים ככל הניתן. מחלקת הקריאייטיב של אקסטרה מייל יודעת לייצר כאלה, שישארו על שולחנו של הלקוח לאורך זמן.

Marcom, design studio | סטודיו, מרקום

הסטודיו
יצירתיות ומקוריות לצד שליטה גבוהה בתוכנות גרפיות ובתאוריות מתחום העיצוב, הם שהופכים מעצב – למעצב מוכשר ותוצרים שיווקיים – לתוצרים שיווקיים אפקטיביים.
למעצבים של אקסטרה מייל יש את הכל: כשרון, יכולות והמון ניסיון, והם המאפשרים להם לעצב כל מסר ולפתח זהות עיצובית מוגדרת ומובחנת – לכל מוצר. מה למשל? פרופיל חברה, אתרי אינטרנט, באנרים דיגיטליים, מודעות פרסום, ביתנים בכנסים, ועוד..

כנסים ואירועים
בעולם דיגיטלי עמוס מפגשים וירטואליים, לעוצמה של מפגש פנים אל פנים, יש ערך גדול מתמיד. זאת הזדמנות להכיר, לשמוע ולהשמיע, לקבל תגובות ומשובים אמיתיים, להרגיש את השטח ולייצר התקשרויות קרובות ומעמיקות יותר.
המומחיות של אקסטרה מייל בתחום הכנסים והאירועים, מבניית הקונספט הראשוני ועד להפקת האירוע, באה לידי ביטוי בתגובות שאנחנו מקבלים מהמשתתפים, כמו גם בכמות הלידים החדשים המתווספים לאחר המפגש.

Marcom Advertising | פירסום מרקום

פרסום ויח"צ
פעילויות יח"צ איכותיות וממוקדות, הן דרך ישירה פחות, אך לעתים אפקטיבית יותר, להעלאת המודעות למוצר בקרב הלקוחות. יח"צ נתפס בעיני הלקוח הסופי כאמין ואובייקטיבי, כיון שהוא נאמר ע"י מקור חיצוני כביכול, ולא ישירות ע"י הארגון/הספק. בפרסום, אופי הפניה ישיר יותר, אך גם בו ככל שהמסר מדויק יותר וקהל היעד ממוקד יותר – רב הסיכוי להצליח. אקסטרה מייל מחוברת לסוכנויות היח"צ המוכרות והמובילות בתחום הIT, הטכנולוגיה והביומדיקל והיא בעלת ניסיון רב בפרסום בכל ערוצי המדיה.

">