All you need to know about Employer Branding:

אומנות הפיתוי גרסת המעסיק

מיתוג מעסיק הוא לא סתם אסטרגייה שיווקית לגיוס מועמדים, הוא טקס חיזור של ממש. תוכן ממוקד וחדור מטרה, שפה נכונה בתזמון המתאים ואלמנטים ויזואליים מושכים הם הבסיס לתהליך מיתוג מעסיק שיגרום לכם לבלוט בים המתחרים ולזכות בלב המועמדים.

קרא עוד

אמנות-הפיתוי-גרסת-המעסיק
אמנות-הפיתוי-גרסת-המעסיק

אומנות הפיתוי גרסת המעסיק

מיתוג מעסיק הוא לא סתם אסטרגייה שיווקית לגיוס מועמדים, הוא טקס חיזור של ממש. תוכן ממוקד וחדור מטרה, שפה נכונה בתזמון המתאים ואלמנטים ויזואליים מושכים הם הבסיס לתהליך מיתוג מעסיק שיגרום לכם לבלוט בים המתחרים ולזכות בלב המועמדים.

קרא עוד

EVP – Employee Value Proposition

המושג הכי חם בעולם ה- Recruitment Marketing, ה- USP של עולם משאבי האנוש, הנשק הסודי של מחלקות הגיוס – לא משנה איך נקרא לו, EVP הוא אחד האלמנטים הקריטיים בתהליך מיתוג מעסיק.

קרא עוד

EVP
EVP

EVP – Employee value proposition

המושג הכי חם בעולם ה- Recruitment Marketing, ה- USP של עולם משאבי האנוש, הנשק הסודי של מחלקות הגיוס – לא משנה איך נקרא לו, EVP הוא אחד האלמנטים הקריטיים בתהליך מיתוג מעסיק.

קרא עוד

מיתוג מעסיק – איך עושים את זה נכון

תהליך מיתוג מעסיק כמובן משתנה מחברה לחברה בהתאם לצרכיה, אך המתודולוגיה הבסיסית דומה. מושגים כמו ניתוח קהל יעד, ניסוח המסרים  והיכולת לעבד את המידע הם מאפיינים קריטיים להצלחת התהליך.

קרא עוד

מיתוג מעסיק
מיתוג מעסיק

מיתוג מעסיק – איך עושים את זה נכון

תהליך מיתוג מעסיק כמובן משתנה מחברה לחברה בהתאם לצרכיה, אך המתודולוגיה הבסיסית דומה. מושגים כמו ניתוח קהל יעד, ניסוח המסרים  והיכולת לעבד את המידע הם מאפיינים קריטיים להצלחת התהליך.

קרא עוד

5 מיתוסים שמונעים ממך לגייס את הטובים ביותר

לא פשוט לגייס עובדים מוכשרים. משמעות הביקוש הגבוה מהחברות הגדולות הוא שלעובדים יש הרבה כח בידיים. אבל זאת לא הסיבה היחידה שבגללה קשה לגייס עובדים טובים, יש עוד הרבה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון, וכשזה מגיע להייטק, יש לא מעט אמונות תפלות שיפריעו לכם בתהליך הגיוס.

קרא עוד

מיתוסים במיתוג מעסיק
מיתוסים במיתוג מעסיק

5 מיתוסים שמונעים ממך לגייס את הטובים ביותר

לא פשוט לגייס עובדים מוכשרים. משמעות הביקוש הגבוה מהחברות הגדולות הוא שלעובדים יש הרבה כח בידיים. אבל זאת לא הסיבה היחידה שבגללה קשה לגייס עובדים טובים, יש עוד הרבה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון, וכשזה מגיע להייטק, יש לא מעט אמונות תפלות שיפריעו לכם בתהליך הגיוס.

קרא עוד

מיתוג מעסיק בחברות גלובליות

חושבים שלחברות כמו Amazon, Ebay או אפילו Google קל לגייס? מסתבר שלא ממש.
המציאות מוכיחה כי חברות גלובליות, גדולות וותיקות, מתמודדות עם קשיים רבים בגיוס כח אדם איכותי בדיוק כמו סטרטאפים וחברות SMB ולעיתים האתגר שלהן אף גדול ומורכב יותר.

קרא עוד

מיתוג מעסיק בחברות גלובליות
מיתוג מעסיק בחברות גלובליות

מיתוג מעסיק בחברות גלובליות

חושבים שלחברות כמו Amazon, Ebay או אפילו Google קל לגייס? מסתבר שלא ממש.
המציאות מוכיחה כי חברות גלובליות, גדולות וותיקות, מתמודדות עם קשיים רבים בגיוס כח אדם איכותי בדיוק כמו סטרטאפים וחברות SMB ולעיתים האתגר שלהן אף גדול ומורכב יותר.

קרא עוד

הסיפור של Matrix Global

על ריקס גלובי שמעתם? אולי כן, אולי לא. אבל תהיו בטוחים שבבולגריה ומקדוניה הוא סלב גדול. זה הסיפור של מטריקס גלובל, שבחרה ב- Xtra Mile להוביל את מהלך מיתוג המעסיק שלה במזרח אירופה וביחד יצרנו דמותג וקמפיין דיגיטלי שגרף תוצאות מדהימות.

קרא עוד

Employer Branding Matrix-Global
Employer Branding Matrix-Global

הסיפור של Matrix Global

על ריקס גלובי שמעתם? אולי כן, אולי לא. אבל תהיו בטוחים שבבולגריה ומקדוניה הוא סלב גדול. זה הסיפור של מטריקס גלובל, שבחרה ב- Xtra Mile להוביל את מהלך מיתוג המעסיק שלה במזרח אירופה וביחד יצרנו דמותג וקמפיין דיגיטלי שגרף תוצאות מדהימות.

קרא עוד

">