בשנים האחרונות, מיתוג מעסיק (Employer Branding) הפך להיות אחד הכלים המרכזיים לגיוס מוצלח. היכולת למשוך (ולשמר) עובדים מוכשרים היא, כידוע, משימה לא פשוטה: עובדים אלה מחפשים אמנם לשפר את תנאי ההעסקה שלהם אך גם למצוא מקום עבודה שמציע להם איזון נכון בין הקריירה לחיים האישיים, אפשרויות צמיחה מקצועית ועבודה בסביבה נעימה.

מתוך הבנת הצורך של ארגונים, קריאת תנאי השוק המשתנים וכשותפה עסקית של חברת Employer Brand International – החברה המובילה בעולם בתחום מיתוג המעסיק, Xtra Mile פיתחה מומחיות סביב מיתוג מעסיק ותקשורת פנים-ארגונית. אנו מלווים ארגונים במטרה לגבש יחד את אסטרטגיית מיתוג המעסיק שלהם ואת ה– Unique Value Proposition שיבדל אותם בשוק ויאפשר להם לגייס את המועמדים האיכותיים ביותר – ומהר.

למה
?Xtra Mile

כסוכנות שיווק B2B מובילה בשוק ההיי-טק והטכנולוגיה, יש לנו את הידע השיווקי הנדרש בכדי לתת מענה לצורכי הגיוס הספציפיים של הארגון. לאחר עבודה של שנים עם חברות בכל סדר גודל והובלת תהליכים לקידום ושיפור ההון האנושי, אנו מכירים לעומק את השוק, את הז'רגון וכך פיתחנו מתודולוגיות ייחודיות להשגת יעדי גיוס עובדים.

כמומחים לארגוני B2B ושיווק דיגיטלי, אנו מסייעים ללקוחות "להמציא עצמם מחדש" ולהפוך לארגונים שהעובדים רוצים לעבוד בהם. אנו מציעים ללקוחותינו צוות מומחים מובילים מתחומי השיווק, משאבי אנוש וגיוס כוח אדם וניסיון מוכח ועשיר.

EMPLOYER BRANDING EXPERTS
EBI Country Partner

Xtra Mile היא השותפה הבלעדית הרשמית של חברת
(Employer Brand International (EBI – 
המובילה
בעולם בתחום מיתוג המעסיק.

בין לקוחותינו במיתוג מעסיק ותקשורת פנים ארגונית:

איך
אנחנו יכולים לקדם את מיתוג המעסיק שלך?

1. מחקר וגילוי

אנו מבצעים סקירה וניתוח מעמיק הכולל את סביבת העבודה, השוק, המתחרים והאופן בו נתפסת החברה שלך מנקודת המבט של העובדים הפוטנציאליים ואיך נתפס ה- (Unique Value Proposition (USP. תהליך זה כולל פגישות עם עובדים קיימים, עובדים פוטנציאליים ואפילו עובדים לשעבר. במקביל אנו נפגשים עם צוות הניהול וחברות השמה וגיוס– כך שנקבל תמונה מקיפה וכוללת של הממשקים השונים.

2. אסטרטגיה

אנו מגבשים אסטרטגיה ברמה גבוהה לקמפיין מיתוג המעסיק המגלמת את המניע של העובדים הפוטנציאליים לבחור בך כמעסיק. אנו מגבשים את תפיסת מיתוג המעסיק שלך ומגדירים את הנכסים המיתוגיים של החברה. לאחר מכן, אנו יוצרים, מציגים ומתקפים את ה'פרסונה' העסקית שלך (עובדים פוטנציאליים המחולקים לקטגוריות שונות) ומהם הדרכים הטובות ביותר להתחבר ולהשפיע עליהם. לבסוף, אנו גם מגדירים את היעדים, הסלוגן והמסרים המשקפים את הערכים שמאפיינים את הארגון.

3. עיצוב

המומחים של Xtra Mile בונים את הקונספט וקווי המנחה הקריאטיביים שילוו את תהליך מיתוג המעסיק של החברה שלך הכולל את הקווים המנחים של הקמפיין, קריאה לפעולה לכל זיהוי ארגוני ('פרסונה') והתשתית הגרפית. בשלב זה אנו גם מחליטים מה יהיה התהליך שיעבור כל מועמד פוטנציאלי, מה יהיו הערוצים השיווקיים בכל שלב, כותבים את התכנים ומגדירים את המרכיבים השיווקיים שישולבו בכל ערוץ ולכל קהל יעד בהתאם.

4. השקת הקמפיין

על בסיס כל העבודה שנעשתה עד כה, הקמפיין יוצא לדרך עם מטרות מדויקות כדי להבטיח מקסימום תוצאות. הקמפיין כולל את כל הערוצים הרלוונטיים – פיזיים, דיגיטליים ומדיה חברתית – בהתאם לקהלי היעד.

5. מדידה

כל פעילות – מהתקשורת הפנים-ארגונית ועד הגיוס, שיווק וקמפיינים רחבים יותר – מתנהלים תוך מעקב הדוק באמצעות כלי מדידה ו – KPI. אנו בוחנים שאלות כגון האם הקמפיין השיג את החשיפה הרצויה מול מאגר העובדים הפוטנציאליים? האם הפוסטים והמודעות מייצרים הנעה לפעולה? כמה קורות חיים התקבלו? כל אלה מהווים מדדי KPI המשוקללים ומנותחים בזמן אמת כדי לבצע אופטימיזציה ושיפור קבוע של מאמצי גיוס העובדים.

מהם
הכלים בהם אנו משתמשים?

ערוצי המדיה החברתית של החברה, בלוגים, עמודי Facebook ו- LinkedIn הם ערוצים אידיאליים כדי לאפשר לעובדים פוטנציאליים לפנות ישירות ולהציע עצמם למשרה. בעידן הדיגיטלי, יצירת קשר ישיר עם קהלים שונים הופכת להיות הרבה יותר פשוטה.

המומחיות שלנו בתחום השיווק הדיגיטלי מאפשרת למקסם את הפוטנציאל בכל ערוץ כך שאנו מספקים את התוצאות הרצויות בזמן הקצר ביותר.

אנו גם עובדים עם שותפים טכנולוגיים מובילים המספקים פלטפורמות אוטומציית שיווק – דוגמת HubSpot ו– Social Sprout – כדי להפוך את תהליכי גיוס העובדים לטובים יותר וכן לשפר את הקשר מול העובדים הקיימים בחברה.

מיתוג מעסיק
הצורך העסקי שלך

צרו קשר עוד היום כדי ללמוד כיצד ליישם את מתודולוגיית מיתוג המעסיק שלנו בארגון שלכם.

למידע מקצועי נוסף על מיתוג מעסיק – לחצו כאן

רוצים לשמוע על תהליך מיתוג מעסיק מהמומחים של Xtra mile? צרו קשר!

">