מיתוג מעסיק

מיתוג מעסיק – איך לעשות את זה נכון

seperator-content-top-strategy


מטרתו של מיתוג המעסיק היא לתרגם את "החיים האמיתיים" בארגונך, לכדי מסרים שיווקיים, אסטרטגיות וערכים היכולים למשוך אליך את הכשרונות שאתה מחפש. או במילים אחרות- אסטרטגיות שיווק לקהל העובדים הפוטנציאלים שלך.

ב-Xtra Mile אנו לומדים את סיפור המסגרת, האסטרטגיות והמטרות שלך, נפגשים עם אנשי המפתח ומגיעים לעומק נשמתו של הארגון שלך על-מנת להכיר אותו מבפנים, עם שימת לב לכל פרט ומהלך רלוונטי בארגון. בצורה זו אנו מצליחים להעביר בצורה אטרקטיבית את המסר שלך לעובדים המוכשרים ביותר.

לא רק שנעביר את המסר, אנו גם נשווק אותו: מיתוג המעסיק סובב כולו סביב שיווק חוויית המותג, ולכן חשוב שינוהל בידיים מקצועיות ומנוסות. אנו נעזור לך להגיע לעובדים הטובים ביותר, לחבר אותם לערכי הארגון שלך, לשמר ולהעצים את העובדים הקיימים.
אנו נעבוד בצמוד אליך ואל בעלי התפקידים הרלוונטיים. נדריך, נכשיר ונוביל את התהליך בדיוק ליעדים העסקיים שלך בתחום ההון האנושי.
אנו מעמידים לשירותך את מתודולגיית השיווק המוכחתשל Xtra Mile על-מנת לקדם את מיתוג המעסיק בחברה שלך.

כמו בכל מהלך שיווקי מוצלח – גם כאן התהליך שלנו מורכב מכמה שלבים ברורים:

help

העברת הסיפור שלך למועמדים

אנו נשתמש ביצירתיות, בטכנולוגיה ובלמידה שצברנו כדי שהעובדים הפוטנציאליים ידעו מה טוב בחברה שלך ולמה כדאי דווקא להם להצטרף.

build

בניית משפך מותג מעסיק

אנו נשרטט את המסע שאתה רוצה שהעובד החדש שלך יעבור בו. נבחר את ערוצי השיווק ולאחריהם ניצור תוכן לכל אחד מהם, על-מנת להגיע לאנשים הנכונים. כאשר שלושת חלקי הפאזל (משפך, ערוצים ותוכן) יתחברו – תהליכי הגיוס יהפכו ליעילים, איכותיים ומהירים יותר.

understand

יתרונות הארגון עבור העובדים

מי הם בעלי הדעה וההשפעה בקרב עובדיך? מהי התרבות הארגונית בחברתך? מה מבדל את ארגונך כשזה מגיע להון אנושי? מהן התכונות שאתה מחפש אצל עובדיך? את כל זה אנו נלמד ונעבד לנתונים חשובים.

understand

יתרונות הארגון עבור העובדים

מי הם בעלי הדעה וההשפעה בקרב עובדיך? מהי התרבות הארגונית בחברתך? מה מבדל את ארגונך כשזה מגיע להון אנושי? מהן התכונות שאתה מחפש אצל עובדיך? את כל זה אנו נלמד ונעבד לנתונים חשובים.

build

בניית משפך מותג מעסיק

אנו נשרטט את המסע שאתה רוצה שהעובד החדש שלך יעבור בו. נבחר את ערוצי השיווק ולאחריהם ניצור תוכן לכל אחד מהם, על-מנת להגיע לאנשים הנכונים. כאשר שלושת חלקי הפאזל (משפך, ערוצים ותוכן) יתחברו – תהליכי הגיוס יהפכו ליעילים, איכותיים ומהירים יותר.

help

העברת הסיפור שלך למועמדים

אנו נשתמש ביצירתיות, בטכנולוגיה ובלמידה שצברנו כדי שהעובדים הפוטנציאליים ידעו מה טוב בחברה שלך ולמה כדאי דווקא להם להצטרף.

עבודתנו אינה מסתיימת לאחר הגדלת מאגר העובדים הטובים שלך – אנו נמשיך ונלווה אותך ואת ארגונך, ונסייע למחלקת משאבי האנוש גם בחיזוק המיתוג הפנימי מול העובדים הקיימים ושיפור מתמיד של חווית העבודה שלהם והזיקה שלהם לארגון.