הבלוג שלנו

Inbound Marketing | Xtra Mile

01 אוג Inbound marketing. כי כדי לפגוש את הגולשים, צריך לצלול לעומק.

כולם יודעים שמרכיבי השיווק הקלאסי: שלטי חוצות, יחסי ציבור ופרסומות בטלוויזיה, כבר לא עומדים בפני עצמם. כולם יודעים שהעולם חי  באון ליין, הקשרים מתקיימת ברשת, הפרסומות בגוגל והתוכן הוא המלך... אבל לדעת את זה, זה לא מספיק. מה שבאמת צריך לדעת היום, זה Inbound marketing. Inbound marketing הוא מונח המתאר מתודולוגיה שלמה של שיווק ופרסום דרך בלוגים, רשתות חברתיות, אימיילים, קידום אתרים וכל מה שנמצא שם, בפנים, בתוך הקופסא. בגישה זו, אי אפשר לעשות קצת מכל דבר, קצת פייסבוק, קצת אתר, קצת קידום בגוגל. להכל צריך להיות סיבה וצריך להיות קשר בין הדברים.

קרא עוד

23 יול ניוזלטר. יש לנו חדשות טובות בשבילך …News Letter

ניוזלטר הוא כלי שיווקי מצוין. הוא דרך ליצירת קשר ולשמירה על קשר, ומי שפותח אותו, מפנה לו ולך בדיוק את הדקה שאתה, כמפרסם, צריך. ניוזלטר הוא כלי שיווקי מדיד המאפשר לך לעקוב, ברמה מאד פרטנית אחרי התנהלות הנמענים מרגע קבלתו, לדעת בדיוק על מה התעכבו, איפה לחצו, מתי וכמה. חוץ מזה, הוא גם מאפשר למקבל להגיב ישירות מתוכו, ככה שברור לך שהלידים מגיעים ממנו.

קרא עוד

18 יול טיפים קיציים ליצרנים חורפיים

קיץ זאת עונה חמה. זאת העונה החמה של יצרני הגלידות, המזגנים, בגדי הים, משקפי השמש, הכפכפים, קרם ההגנה והאבטיח, המרעננים הרשמיים ואלה שפחות. בקיץ הם פורחים כמו חמנייה עמוסת גרעינים, מסתכלים אל השמש ומחייכים. אבל מה על יצרני התנורים, המרקים, נעלי הבית והגרביים, הטישו, המטריות  ובעלי אתר החרמון? אם אתם נמנים עליהם, הקדשנו לכם כמה טיפים לשיווק עונתי, שיסייעו להם לנצל את התקופה הפחות פופולרית שלכם. (כאלה שיצרני הקיץ הזחוחים, יוכלו ליישם בחורף).

קרא עוד

15 יול יצירתיות. כל אחד יכול.

השבוע מצאתי את עצמי מנסה לכתוב איזה משפט לאיזה לקוח על הערך יצירתיות. שפעתי יצירתיות וכתבתי איזה 10 משפטים שונים. אח"כ עוד שניים, אח"כ נגמר לי. יבש המעיין. ניסיתי לחשוב אחרת, הפכתי את היצירתיות מכל הכיוונים, יצאתי מהקופסא (הביטוי הכי נדוש ולא יצירתי שיש) וחזרתי אליה. בסוף, הלכתי לשירותים. כשחזרתי היה לי רעיון. מסקנה - ההשראה נמצאת בכל מקום, צריך רק לחפש אותה. וזה נכון. לפעמים, כשאנחנו צריכים לחשוב על רעיון ומרגישים תקועים, אנחנו באמת תקועים, והדרך לצאת מזה היא לצאת. פיזית. ללכת למקום אחר, לעשות קפה, להתקלח, לדבר עם מישהו, אפילו לסובב את הכיסא ולהסתכל על החדר מזווית אחרת. נכון, זו פעילות גופנית מאמצת, אבל שכרה בצידה.

קרא עוד

11 יול השקה מצלצלת או קמפיין שקט?

יש לך מוצר או שרות חדש, וגם אם הוא לא ממש חדש, אתה רוצה לתת את התחושה שהוא כן. מה יותר נכון לעשות (בהנחה שתקציב הוא לא העניין) – השקה מרגשת, עם יחסי ציבור, קייטרינג ו-give away? או דווקא החדרה שקטה – אך נוכחת, שנותנת את התחושה שיש כאן משהו נוסף, מעניין, אבל לאו דווקא חדשני ומהפכני. לדילמה הזאת יש צדדים לכאן ולכאן – מה שהופך אותה לדילמה. השקה היא בשורה, היא חידוש והיא מיועדת להעלות למודעות מוצר שלא היה קיים עד היום. השקה היא מרכז הקמפיין. אליה מכוונים כל המסרים שלפני ואליה מתייחסות הכתבות השיווקיות שאחרי. לעומת זאת, בקמפיין קלאסי, נטול השקה, יש לנו אפשרות להעביר מסרים מדויקים אחרים, לאו דווקא של חדשנות ובשורה, אלא של חיזוק ערכים קיימים, הוספת ערך חדש למוצר קיים, ועוד.

קרא עוד

11 יונ ילדים בעלי ערך (שיווקי כמובן)

קהילת ההורים היא קהילה שהולכת וגדלה. להבדיל מקהילות אחרות, מי שנכנס אליה, כבר לא יוצא. ילדים מתבגרים, מבוגרים מזדקנים, אבל הורים – נשארים הורים. ההורות הפכה אותנו מיצורים שכלתניים (לרוב), המפעילים שיקולי כדאיות ויעילות, ליצורים אמוציונליים, שטובת ילדיהם לנגד עיניהם המסנוורות... ולא רק טובת ילדינו לנגד עינינו, גם ילדותנו. הילדים שלנו מעוררים בנו זכרונות ילדות. יותר משאנחנו מסתכלים עליהם, אנחנו מסתכלים על עצמנו – דרכם.
קרא עוד

12 מאי שיווק כל הדרך לחופה או What to do to get – I Do

חג השבועות כבר כאן, ספירת העומר הגיע לסיומה וסוף סוף אפשר כבר להתחתן. אבל עם מי? עולם ההיכרויות, כמו העולם בכלל, הולך ונהיה מורכב, עמוס ומסובך. שוק הפנויים-פנויות גדל, אחוז הרווקים והרווקות בישראל עולה משנה לשנה וכך גם גיל הנישואים. פעם, הכל היה פשוט יותר.
קרא עוד

07 מאי שמישהו יקרא לרופא! יש משהו ויראלי באוויר…

חמש דרכים יעילות להפוך את הקמפיין שלכם לויראלי

נדמה ש"ויראליות" היא מילת המפתח שלעולם תישאר כזו, ולא בכדי. כשקמפיין שיווקי נהיה ויראלי, אבל ממש ויראלי, החברה או המוצר שלכם זוכים לעמוד במרכז הבמה בפסטיבל הרוק הגדול ביותר בעולם או לפחות בקיסריה.החשיפה שלכם גדלה גידול מעריכי, וזה אומר שהתשואה על השקעתכם היא הכי גבוהה שאפשר. יחד עם זאת, יצירת אפקט ויראלי עלולה להיות טריקית ומאתגרת.העובדה שאתם רוצים להיות ויראליים לא הופכת אתכם להיפוכונדרים, אבל כן אומרת שעליכם לבנות את הקמפיין שלכם קצת אחרת.
קרא עוד

14 אפר שיווק מולדת

מדינת ישראל התחילה כסטארט אפ של הרצל.הצורך היה ברור לכולם אבל הרצל היה הראשון שנתן את הפתרון,או בכל אופן, זה שרשם עליו את הפטנט.ההתחלה היתה הצלחה. למדינה היו המון קונים ולא נדרשו מאמצי שיווק מיוחדים. העולם המערבי שמח ותמך ברעיון שהיהודים ילכו למקום אחר וגם היהודים מצידם הלכו בשמחה.
קרא עוד

13 אפר וצייצת לבנך ביום ההוא – עושים סדר ברשתות החברתיות

פעם, כדי להעביר סיפור מאב לבן ומדור לדור, היו נוהגים לשבת סביב שולחן גדול, לטבול ביצה במי מלח, לאכול חסה ולשתות יין בהסבה לשמאל. היום, מספיק שתהיה חבר של הילדים שלך... בפייסבוק...התנהלות חילופי המסרים הערה, הפכה את הרשת החברתית לפלטפורמה שיווקית חזקה ודומיננטית, וזה לא חדש. אם אתה רוצה שהחברה שלך תהיה נוכחת, רלוונטית ועדכנית, שיווק אוף ליין כבר לא מספיק.אתה חייב לקחת חלק ולהיות פעיל שיווקית ברשתות החברתיות.
קרא עוד
">