הבלוג שלנו

02 נוב כל מילה בסלע

אם אתם כותבים על אסטרונומיה, אתם חייבים להכיר את הכוכבים.אם אתם כותבים על חקלאות, כדאי לכם להכיר קצת חקלאים.אם אתם כותבים על יחסים, כדאי שתדעו שלא הכל זאת אהבה...

קרא עוד

19 אוק כל המועד

החגים עברו והרגשת השובע מציפה את כולנו.שובע מהחופש שלא נגמר (למרות שהוא נורא כיף),שובע מארוחות החג לגדודי צנחנים, שובע מהשובע. בשיווק אין פנאי לשובע. אי אפשר להישען לאחור,לפתוח כפתור ולעכל.שובע זו מילה גסה בתחום, והמושג "אחרי החגים"הוא רק עוד נקודה בלוח השנה הצפוף ממילא. כי אמנם עכשיו...

קרא עוד

24 ספט פסטיבל למשל

אחד הדברים היותר נפוצים בסוכות הוא פסטיבלים למיניהם:כדורים פורחים בתמנע, מוזיקה ווקאלית באבו גוש,טעמים בגליל, בציר חדש ביבנה ועוד ועוד. מה הפלא?פסטיבל הוא אחד הכלים השיווקיים המוצלחים ביותרליצירת חוויה אישית אצל קהל היעד שלך, וחברות רבות גילו זאתכבר מזמן.  יש לך מוצר חדש לחשוף? פסטיבל.מיתוג...

קרא עוד

30 יול 50 גוונים של שיווק

נכתב על ידי: עדי זביביום האהבה המתקרב הוא הזדמנות מצוינת ללמוד כמה דברים על רצונות וסיפוקיםוהדרך לגשר ביניהם בעולם בו כבר אין שחור או לבן. מערכת היחסים הכה מורכבתבין גבר לאישה מזכירה לי המון פעמים את מערכת היחסים בין ארגונים לבין קהל המטרהוהלקוחות שלהם -...

קרא עוד

22 יול שיווק בקיץ זה לא קייטנה

הקיץ הוא תקופה לא רגילה. אנשים בחופש, לא במשרד, לא בבית הספר, מסתובבים, מטיילים,מחפשים דברים אחרים מבדרך כלל. הקיץ דורש התכווננות מיוחדת של המותגים לצרכנים,כמו יצירת קו מוצרים קיצי וחדש (משקאות קלים), הצעות מכר אטרקטיביות על המוצרים החמיםשל הקיץ (קרם הגנה, מזגנים),...

קרא עוד

26 מאי דף הטיפים השלם לכנס

עומדים לפני כנס משמעותי? בטוחים שהכנתם הכל?אז הנה כמה דברים שכדאי לעשות לפני, תוך כדי ואחרי כדי להפיק ממנו את המקסימום,בדף הטיפים המושקע והמפנק שהכנו לכם.מומלץ בכל כיס....

קרא עוד

17 יונ שוני, זה כל ההבדל.

חברה שלי נתבקשה לצלם משהו צבעוני לאיזשהו פרויקט. אחרי שעברה בחנויות וצילמה ממתקים במשקל, בריכת כדורים צבעוניים, מצעים למיטה והמון לאקים, היא עברה בחנות קוסמטיקה לבנה לבנה, בה היה תלוי כובע קש צהוב. זה באמת צבעוני. חשבה לעצמה. כנראה שהכל יחסי, וצבעוני הוא צבעוני יותר ביחס למונוטוני..לא...

קרא עוד

20 אפר דווקא עכשיו – שיווק בישראל

לרגל יום העצמאות ה-67 ובכלל, רצינו לדבר קצת על שיווק ישראלי, לישראלים, בעברית.למה?כי בעסקים אנחנו שואפים בד"כ לגלובליות, להכרה בינלאומית, לסניפים בחו"ל ולניחוח זר, אבל לא תמיד שיווק "חו"לי", זה מה שעובד.כסוכנות שיווק המתמחה בקהלי הייטק, מדיקל וטכנולוגיה, אנחנו נתקלים לא מעט בהתלבטות האם לפרסם בעברית...

קרא עוד
">