הבלוג שלנו

ליהנות משירותי שיווק מקצועיים - בדרך המשתלמת ביותר

16 פבר למה שיווק במיקור חוץ?

ליהנות משירותי שיווק מקצועיים - בדרך המשתלמת ביותר   הכדאיות יותר ויותר חברות בארץ נעזרות כיום במודל שירותי מיקור חוץ, במגוון רחב של תחומים. החל מניהול כספים, דרך משאבי אנוש, גיוס ורווחה ועד לייעוץ משפטי ושירות לקוחות. שימוש בשירותי מיקור חוץ נחשב גמיש יותר ומשתלם כלכלית. זאת עובדה.גם...

קרא עוד

28 דצמ כנס וירטואלי – להיות או לא להיות? זאת כבר לא השאלה..

חברת עסקיות בוחנות טרנד שהולך וצובר תאוצה - ארגון כנסים מקצועיים על גבי הרשת.כנס וירטואלי, שבו אין התכנסות פיזית, אלא התכנסות בשעה שנקבעה מראש, באתר אינטרנטשהוקם במיוחד למען הכנס ובאמצעות תוכנה מתאימה, המאפשרת לא רק לצפות בהרצאה,אלא אף לשאול שאלות ולהעיר הערות, כמעט כמו בכנס ממשי. ולא, אנחנו...

קרא עוד
Cohort Marketing

06 דצמ כל אחד הוא אור קטן – אבל כולנו יחד הוא האור האיתן שמחפשות מחלקות השיווק.

!Please Welcome: Cohort Analysis עולם השיווק עובר שינויים, מהפכות וטלטלות רבות, אשר לאחרונה מתאפיינים בעיקר בשינוי בתפיסת המיקוד. רוב ארגוני השיווק המשוכללים, כבר פחות "יורים" את מאמצי השיווק לכל עבר במגוון ערוצי שיווק, אלא יותר מתחדדים ומפוקסים למטרה – קהל יעד ספציפי. תם עידן ה-"תן...

קרא עוד

10 נוב לכתוב טוב. טוב?

לא אני: "אתה כותב פוסט לבלוג היום נכון?"אני: "אבל כתבתי כבר אחד השבוע"לא אני: "לא חשוב, תכתוב עוד אחד"אני: "טוב. אז על מה? יש לך רעיון?"לא אני: "תכתוב על זה שצריך רעיונות לפוסט"אני: "מה ס'תומרת?"לא אני: "תכתוב מאיפה באים לך הרעיונות לפוסטים"אני: "סבבה. אין בעיה....

קרא עוד

02 נוב כל מילה בסלע

אם אתם כותבים על אסטרונומיה, אתם חייבים להכיר את הכוכבים.אם אתם כותבים על חקלאות, כדאי לכם להכיר קצת חקלאים.אם אתם כותבים על יחסים, כדאי שתדעו שלא הכל זאת אהבה...

קרא עוד

19 אוק כל המועד

החגים עברו והרגשת השובע מציפה את כולנו.שובע מהחופש שלא נגמר (למרות שהוא נורא כיף),שובע מארוחות החג לגדודי צנחנים, שובע מהשובע. בשיווק אין פנאי לשובע. אי אפשר להישען לאחור,לפתוח כפתור ולעכל.שובע זו מילה גסה בתחום, והמושג "אחרי החגים"הוא רק עוד נקודה בלוח השנה הצפוף ממילא. כי אמנם עכשיו...

קרא עוד

24 ספט פסטיבל למשל

אחד הדברים היותר נפוצים בסוכות הוא פסטיבלים למיניהם:כדורים פורחים בתמנע, מוזיקה ווקאלית באבו גוש,טעמים בגליל, בציר חדש ביבנה ועוד ועוד. מה הפלא?פסטיבל הוא אחד הכלים השיווקיים המוצלחים ביותרליצירת חוויה אישית אצל קהל היעד שלך, וחברות רבות גילו זאתכבר מזמן.  יש לך מוצר חדש לחשוף? פסטיבל.מיתוג...

קרא עוד

30 יול 50 גוונים של שיווק

נכתב על ידי: עדי זביביום האהבה המתקרב הוא הזדמנות מצוינת ללמוד כמה דברים על רצונות וסיפוקיםוהדרך לגשר ביניהם בעולם בו כבר אין שחור או לבן. מערכת היחסים הכה מורכבתבין גבר לאישה מזכירה לי המון פעמים את מערכת היחסים בין ארגונים לבין קהל המטרהוהלקוחות שלהם -...

קרא עוד

22 יול שיווק בקיץ זה לא קייטנה

הקיץ הוא תקופה לא רגילה. אנשים בחופש, לא במשרד, לא בבית הספר, מסתובבים, מטיילים,מחפשים דברים אחרים מבדרך כלל. הקיץ דורש התכווננות מיוחדת של המותגים לצרכנים,כמו יצירת קו מוצרים קיצי וחדש (משקאות קלים), הצעות מכר אטרקטיביות על המוצרים החמיםשל הקיץ (קרם הגנה, מזגנים),...

קרא עוד