הבלוג שלנו

05 מרץ השיווק הדיגיטלי מת – יחי השיווק הדיגיטלי

נשמעת לכם מופרכת, ההכרזה על מותו של השיווק הדיגיטלי? הרי רק לפני שנים בודדות קברנו את הפרסום המסורתי (הפרינט מת! הפרינט מת!) ודיברנו על הפיכתו של הדיגיטל למיינסטרים. אז זהו, שהדיגיטל הפך לכזה מיינסטרים, שבמידה מסויימת הוא עלה על גדותיו. הכוונה כאן אינה להספיד את...

קרא עוד

01 נוב המתכון ל"פוסטוב"

איך כותבים על בסיס קבוע פוסט לבלוג – שעובד. כתיבה היא אמנות. היא כשרון. היא השראה. אבל כאשר מדובר בכתיבה קבועה לבלוג עסקי, לא קל למצוא כל פעם מחדש רעיון מקורי ומרענן, לא כל שכן – לכתוב עליו. בנוסף, לבלוג העסקי יש כמובן תפקיד שיווקי ומקצועי, המחייב התייחסות...

קרא עוד

26 ספט הרמת כוסית – להנחתה…

עוד כשהיינו בצופים (או בנוער העובד או בשומר הצעיר…) למדנו גאוות יחידה מה היא. המנונים, חולצות ותחושת קבוצתיות חזקה, אפיינו את אחרי הצהריים שלנו אז. בצבא זה ברור. חלק מהכוח שלנו כלפי חוץ, זה העוצמה הפנימית שלנו, האמונה שאנחנו נמצאים במקום הכי טוב, הכי נחשב וגם...

קרא עוד
Brand Character - B2B Marketing

07 ספט חשבתם להכניס דמותג לעסק שלכם?

דרך זכוכית מגדלת, ניתן לראות בבירור כי חברות B2C מבצעות יותר מהלכים קריאייטיביים מחברות B2B, אך המגמה הזו הולכת ומשתנה, וככל שהאוקיינוס מאדים – הצורך בקריאייטיביות בין עסקים הולך ומתגבר. אחד הכלים הבולטים יותר בעולם ה-B2C הוא ה-brand character (בעברית החדשה – דמותג), אותה דמות...

קרא עוד

10 אוג כלים בפלטפורמת ה-LinkedIn שעוזרים לעשות את ה-Xtra Edge

זה זמן רב ש-LinkedIn חדל מלהיות רשת מקצועית למשלוח קורות חיים ומפגש וירטואלי עם חברים מהעבר. כיום, ה- LinkedIn תופס תאוצה כמנוע שיווקי רב עוצמה.וזאת במיוחד לאור העובדה כי מיקרוסופט רכשה אותו לאחרונה.אז הנה כמה כלי עבודה ושיטות "ותיקים" ב-LinkedIn, שייתכן ואינכם ערים לכמה הם...

קרא עוד
LinkedIn B2B Marketing

06 יול 6 כלי פרסום מובילים ב-LinkedIn

נכון להיום   - LinkedIn  הוא כבר הרבה יותר מפלטפורמה מקצועית לקשר בין אנשים. זו זירה שבה ניתן לבסס נוכחות דיגיטלית של אדם או ארגון עיסקי, לייצר חיבור עם ובין אנשים.  LinkedIn של היום הוא פלטפורמה חזקה שבאמצעותה יכולים מקבלי ההחלטות להכיר אותך ואת המותג...

קרא עוד
social b2b marketing

26 יול משיווק B2B במדיה החברתית לפגישה אישית ב-3 צעדים פשוטים

שיווק במדיה החברתית מאפשר  לעסקים לבנות נוכחות משמעותית ברשת,  להגיע ללקוחות רבים יותר ולחבר אותם למותג. עדיין, חברות רבות מקימות עמודים עסקיים אך במקום לגייס חברים, לקוחות או שגרירים של המותג – הן נאלצות להסתפק ב'לייקים' מזדמנים.כדי להפוך את דפי המדיה החברתית לכלי שיווקי יציב...

קרא עוד

20 יונ אמנות כתיבת התוכן השיווקי ל-B2B

אתרי חיפוש העבודה כיום מלאים בקשות לכותבי תוכן שיווקי, מנהלי תוכן ,מנהלי שיווק B2B ועוד. כולם תרים אחר הכותב המוכשר שידע לבצע מחקר מקדים, יכתוב נכון ומדויק, ואז ימדוד את הנתונים והתוצאות. הביקוש אינו מקרי ונראה כי החברות והארגונים גילו סוף סוף את ערכו האמיתי...

קרא עוד
שיווק B2B דיגיטלי | Digital B2B Marketing

09 מאי שיווק דיגיטלי נכון ל-B2B

אם עד לפני מספר שנים כולם דיברו על זה שכדאי להכנס לעולם הדיגיטל –היום מדברים רק על איך לבלוט בתוכו. לכל ארגון, עסק, חברה ואפילו אדם יש זהות דיגיטילית. יהיה זה אתר,    מערך פרסום מלא או סתם פרופיל משתמש. כולנו שם, מייצרים, מייצאים, מחפשים,...

קרא עוד
בשורה התחתונה, Marketing Agency חייבת הבנה מעמיקה, ידע נרחב ואת המומחיות העדכנית ביותר, בין אם מדובר בשיווק בערוצי תקשורת דיגיטליים או מסורתיים, ובין אם מדובר על שיווק B2B או B2C.

09 מרץ Marketing Agency – למי זה מתאים ואיך בוחרים אחת?

המגמות, הטכנולוגיות והכלים החדשים בעולם השיווק משתנים במהירויות גבוהות. בעקבות תדירות השינויים, יותר ויותר ארגונים שוקלים האם נכון להשקיע זמן ומשאבים בהכשרה מקצועית   רציפה של העובדים או האם יותר נכון לפנות לסוכנות שיווק (Marketing Agency) כדי לייצר לעצמם יתרון תחרותי ביציאה מהירה לשוק, שימוש...

קרא עוד