הבלוג שלנו

רשתות חברתיות - B2B שיווק

30 ינו עוד לא ברשת החברתית, למה אתה מחכה?

מדי פעם שואלים אותי בשביל מה צריך נוכחות חברה ברשתות חברתיות אז החלטתי להעלות הסבר מרוכז למה חייבים להיות שם.השתמש בפייסבוק וטוויטר – יותר ויותר לקוחות מבלים יותר זמן במדיה החברתית וגם החברה שלך צריכה להיות שם. פייסבוק וטוויטר מאפשרים ללקוחות קיימים ופוטנציאליים להתחבר...

קרא עוד

23 ינו הדור הבא של הרשתות החברתיות: על Quora שמעת?

בזמן האחרון יש הרבה דיבורים ברשת על מה יהיה העתיד של הרשתות החברתיות. מה יהיה הפייסבוק הבא ואחת מהתשובות היא Quora.בשפה פשוטה, Quora היא רשת חברתית לשיתוף מידע. קהילה חברתית המתבססת על שאלות ותשובות, מעין שילוב אלמנטים של ויקיפדיה, פייסבוק וטוויטר. הרעיון שבמקום לעקוב אחרי...

קרא עוד

20 אוק מה בין סבון לשיווק חברתי

כמו שכולכם כבר יודעים הדרך לשיווק נכון (כמובן - תלוי של מה) עובד גם דרך שיווק ברשתות חברתיות.סתכלו על הפירסום הבא- ותבינו למה מכירה של סבון קשורה לרשתות חברתיות.תהנו...

קרא עוד

18 אוק פוסט מדהים המספר על 11 דרכים להשפיע על גולשים על מנת שיבצעו פעולה באתרכם

אני מצרף קישור לפוסט מדהים שקראתי - הוא אומנם ישן - אבל עדיין לא נס ליחו.הפוסט מספר על דרכים שונות אשר יגרמו לגולשים לבצע פעולה אקטיבית באתרכם. חלק מהדרכים הם "לידיעה בלבד, כי ליישם אותם באתרי אינטרנט בפועל - ישנה "בעיה" :-) כזאת או אחרת.אבל...

קרא עוד

24 פבר שיווק באינטרנט – שימוש ב- Social Media Marketing – עמודי היסוד

ראשית נבהיר מושגים וטרמינולוגיה - מה זה בכלל Social Media Marketing או בקיצורו SMM?ה- SMM הינה צורת שיווק אינטרנטית השואפת למצב חברה או אדם ולהשיג מטרות של תקשורת שיווקית דרך שימוש והשתתפות ברשתות ומנגנונים חברתים שונים הקיים ברשת.השימוש ברשתות חברתיות למטרות שיווק,הינו תהליך אשר צובר...

קרא עוד

21 פבר בניית תוכנית השיווק ל- facebook- אסטרטגיה

ניתוח תמונת מצב קיים – איסוף אינפורמציה בנוגע לפעילות המתחרים, פעילות נוכחית שלנו, מיצוב נוכחי.הבנת המטרות השיווקיות - מכירתיות, והליבה העיסקית של הפעילות – על מנת לקבוע יעדים וסדרי עדיפויות לקמפיין – וליצור תמהיל שיווק רצוי, מיצוב רצוי, פילוח לקוחות ומשווקים, תקציב ולוחות זמנים.תוכנית פעולה...

קרא עוד

20 פבר כבר לא מאמינים לחברים שלכם ב- FaceBOOK? אתם כנראה לא לבד

לאחרונה התפרסם מאמר של חברת יחסי הציבור (PR) אדלמן הנקרא ברומטר האמון של אדלמן לשנת 2010. חברת אדלמן הינה חברת PR עצמאית וותיקה (למעלה מ50 שנה) עם למעלה מ 3000 עובדים ו- 50 משרדים בכל העולם.הסקרים של מכון אדלמן תמיד מעניינים וטומנים בחובם הפתעות ותובנות...

קרא עוד
שיווק ברשתות חברתיות לסטרטאפ

19 פבר שימוש ברשתות חברתיות (Public Social Networks), למטרות שיווק עבור הסטארט אפ שלך- מה נכון לעשות ואיפה

חברות עסקיות מתחילות להשתמש ברשתות החברתיות ליצירת קשרים עסקיים, שיווק ממוקד, מציאת כוח אדם ועוד. שימושים אלו, תוך הבנה שיש הבדל בין שימוש פרטי ושימוש עסקי בקהיליות אלו, יכול לתרום לחשיפה משמעותית עבור הסטארט אפ שלך.רשתות חברתיות כגון Facebook, MySpace, LinkedIN יכולות להיות כלי מכירתי...

קרא עוד
">