הבלוג שלנו

Employer Branding

28 פבר Diversity, Talent mobility ומה שביניהם

במבט ראשון, זה נראה כמו חיבור בין שני הפכים. מצד אחד, מוביליות על בסיס כישורים (talent Mobility) שעוסק בסוגיה פנים-ארגונית, המקדמת עובדים מבחינה אופקית או רוחבית. גיוון (diversity), לעומת זאת, עוסק בנכונות הארגון לקלוט עובדים חדשים מרקע ותרבות שונה ולייצר תרבות רבגונית...

קרא עוד
Employer Branding

30 ינו מיתוג בזוג – על שיווק, HR והקשר ביניהם בתהליך מיתוג מעסיק

שיווק ו- HR הן שתי מחלקות מרכזיות, דומיננטיות ומשפיעות בארגון, אשר אינן מתקשרות ביניהן על בסיס יומיומי ו ופוגשות זו בזו רק (אולי) בהפסקת הצהריים; אך למעשה רב המשותף ביניהן על המפריד: שתיהן עוסקות בהשפעה על אנשים ומוטיבציה, שתיהן נעזרות בעולמות הפסיכולוגיה והסוציולוגיה...

קרא עוד

14 אוג תן ללקוחות שלך חוויה חדשה

כולם אוהבים סיפורי מסעות. בין אם מדובר בטיול שטח חוצה יבשות, סיפור הירואי בעולמות פנטזיה או מסע לכוכבים הרחוקים בגלקסיה, תמיד כיף לשמוע על חוויה שמתחילה בנקודה א' ומסתיימת בנקודה ב' ושבסופו גיבור הסיפור משתנה ללא הכר. מה שמייחד את הסיפורים האלו, הוא לרוב העובדה...

קרא עוד

02 אפר דיגיטל מרקום – האם זה דיגיטל, או מרקום?

למעשה, אלו שניהם. דיגיטל מרקום הוא מעבר טבעי מהפיזי לדיגיטלי, וחזרה לפיזי.אנשי תקשורת שיווקית (או Marcom) מקצועיים, הם מומחים לתקשור ערכי החברה, חזונה והאסטרטגיה שלה, ותרגומם להודעות המביאות לחשיפה ולידים של מכירות. המרקום המסורתי משתמש בכלי offline ע"פ רוב, בעיקר על-מנת להגביר מודעות, לקדם מוצר...

קרא עוד

09 פבר ניוזלטר היפתח! – איך לגרום לאנשים לפתוח את הניוזלטר שלכם

נפתח בשאלה: כמה חומרים שיווקיים אתה מקבל לדוא"ל שלך ביום? המון. נכון? וכמה מהם אתה פותח? מה גורם לך לפתוח מייל כזה ולא אחר?ניוזלטר הוא אמצעי פופולרי וחיוני ביותר בכל קמפיין שיווקי ובכל אסטרטגיה,אבל כדי שבאמת יהיה אפקטיבי – צריך שאנשים יפתחו אותו. אם נצליח לנתח מה...

קרא עוד

05 אפר רשתות חברתיות. (ליל) הסדר החדש.

פעם, כדי להעביר סיפור מאב לבן ומדור לדור, היו נוהגים לשבת סביב שולחן גדול, לטבול ביצה במי מלח, לאכול חסה ולשתות יין בהסבה לשמאל. היום, מספיק שתהיה חבר של הילדים שלך… בפייסבוק (ולקוות שהם יעשו לך לייק)התנהלות חילופי המסרים הערה, הפכה את הרשת החברתית לפלטפורמה...

קרא עוד

17 נוב מה מעסיק אתכם?

סקר פרטני וייחודי שערכה LinkedIn העלה כי גופים בעלי מיתוג מעסיק מוצלח חוסכים כ-50% בעלויות הגיוס לעומת המתחרים שלהם, וכי תחלופת העובדים בארגונים הללו פוחתת בכ-28%."טוב שם משמן טוב", המשפט העתיק הזה מחזיק מעמד יפה, והערכים שלו חשובים עד היום. בזמנו הוא התייחס לשמו של...

קרא עוד
">