הבלוג שלנו

14 אוג תן ללקוחות שלך חוויה חדשה

כולם אוהבים סיפורי מסעות. בין אם מדובר בטיול שטח חוצה יבשות, סיפור הירואי בעולמות פנטזיה או מסע לכוכבים הרחוקים בגלקסיה, תמיד כיף לשמוע על חוויה שמתחילה בנקודה א' ומסתיימת בנקודה ב' ושבסופו גיבור הסיפור משתנה ללא הכר. מה שמייחד את הסיפורים האלו, הוא לרוב העובדה...

קרא עוד

02 אפר דיגיטל מרקום – האם זה דיגיטל, או מרקום?

למעשה, אלו שניהם. דיגיטל מרקום הוא מעבר טבעי מהפיזי לדיגיטלי, וחזרה לפיזי.אנשי תקשורת שיווקית (או Marcom) מקצועיים, הם מומחים לתקשור ערכי החברה, חזונה והאסטרטגיה שלה, ותרגומם להודעות המביאות לחשיפה ולידים של מכירות. המרקום המסורתי משתמש בכלי offline ע"פ רוב, בעיקר על-מנת להגביר מודעות, לקדם מוצר...

קרא עוד

09 פבר ניוזלטר היפתח! – איך לגרום לאנשים לפתוח את הניוזלטר שלכם

נפתח בשאלה: כמה חומרים שיווקיים אתה מקבל לדוא"ל שלך ביום? המון. נכון? וכמה מהם אתה פותח? מה גורם לך לפתוח מייל כזה ולא אחר?ניוזלטר הוא אמצעי פופולרי וחיוני ביותר בכל קמפיין שיווקי ובכל אסטרטגיה,אבל כדי שבאמת יהיה אפקטיבי – צריך שאנשים יפתחו אותו. אם נצליח לנתח מה...

קרא עוד

05 אפר רשתות חברתיות. (ליל) הסדר החדש.

פעם, כדי להעביר סיפור מאב לבן ומדור לדור, היו נוהגים לשבת סביב שולחן גדול, לטבול ביצה במי מלח, לאכול חסה ולשתות יין בהסבה לשמאל. היום, מספיק שתהיה חבר של הילדים שלך… בפייסבוק (ולקוות שהם יעשו לך לייק)התנהלות חילופי המסרים הערה, הפכה את הרשת החברתית לפלטפורמה...

קרא עוד

17 נוב מה מעסיק אתכם?

סקר פרטני וייחודי שערכה LinkedIn העלה כי גופים בעלי מיתוג מעסיק מוצלח חוסכים כ-50% בעלויות הגיוס לעומת המתחרים שלהם, וכי תחלופת העובדים בארגונים הללו פוחתת בכ-28%."טוב שם משמן טוב", המשפט העתיק הזה מחזיק מעמד יפה, והערכים שלו חשובים עד היום. בזמנו הוא התייחס לשמו של...

קרא עוד

05 מרץ השיווק הדיגיטלי מת – יחי השיווק הדיגיטלי

נשמעת לכם מופרכת, ההכרזה על מותו של השיווק הדיגיטלי? הרי רק לפני שנים בודדות קברנו את הפרסום המסורתי (הפרינט מת! הפרינט מת!) ודיברנו על הפיכתו של הדיגיטל למיינסטרים. אז זהו, שהדיגיטל הפך לכזה מיינסטרים, שבמידה מסויימת הוא עלה על גדותיו. הכוונה כאן אינה להספיד את...

קרא עוד

01 נוב המתכון ל"פוסטוב"

איך כותבים על בסיס קבוע פוסט לבלוג – שעובד. כתיבה היא אמנות. היא כשרון. היא השראה. אבל כאשר מדובר בכתיבה קבועה לבלוג עסקי, לא קל למצוא כל פעם מחדש רעיון מקורי ומרענן, לא כל שכן – לכתוב עליו. בנוסף, לבלוג העסקי יש כמובן תפקיד שיווקי ומקצועי, המחייב התייחסות...

קרא עוד