הבלוג שלנו

05 ספט יש לי יום יום חג, גם ב- B2B – שישה רעיונות לקמפיין שיווקי B2B בתקופת החגים

אחד האלמנטים החשובים בתהליך מיתוג-מעסיק הוא סביבת עבודה טובה ומיטיבה שמייצרת עובדים מרוצים. כי הרי עובדים מרוצים הם השגרירים הכי טובים של הארגון, כמאמר הפתגם הידוע:נהנית? ספר לחבריך. לא נהנית? אולי כדאי לך לעבור לארגון אחר...

קרא עוד

30 אוג מיתוג מעסיק אותך – 5 דברים שהיית רוצה לדעת, אבל לא כ"כ נעים לך לשאול…

אחד האלמנטים החשובים בתהליך מיתוג-מעסיק הוא סביבת עבודה טובה ומיטיבה שמייצרת עובדים מרוצים. כי הרי עובדים מרוצים הם השגרירים הכי טובים של הארגון, כמאמר הפתגם הידוע:נהנית? ספר לחבריך. לא נהנית? אולי כדאי לך לעבור לארגון אחר...

קרא עוד

16 יול 6 רעיונות מקוריים שיגרמו לחבר – להביא חבר

אחד האלמנטים החשובים בתהליך מיתוג-מעסיק הוא סביבת עבודה טובה ומיטיבה שמייצרת עובדים מרוצים. כי הרי עובדים מרוצים הם השגרירים הכי טובים של הארגון, כמאמר הפתגם הידוע:נהנית? ספר לחבריך. לא נהנית? אולי כדאי לך לעבור לארגון אחר...

קרא עוד
Employer Branding

28 פבר Diversity, Talent mobility ומה שביניהם

במבט ראשון, זה נראה כמו חיבור בין שני הפכים. מצד אחד, מוביליות על בסיס כישורים (talent Mobility) שעוסק בסוגיה פנים-ארגונית, המקדמת עובדים מבחינה אופקית או רוחבית. גיוון (diversity), לעומת זאת, עוסק בנכונות הארגון לקלוט עובדים חדשים מרקע ותרבות שונה ולייצר תרבות רבגונית...

קרא עוד
Employer Branding

30 ינו מיתוג בזוג – על שיווק, HR והקשר ביניהם בתהליך מיתוג מעסיק

שיווק ו- HR הן שתי מחלקות מרכזיות, דומיננטיות ומשפיעות בארגון, אשר אינן מתקשרות ביניהן על בסיס יומיומי ו ופוגשות זו בזו רק (אולי) בהפסקת הצהריים; אך למעשה רב המשותף ביניהן על המפריד: שתיהן עוסקות בהשפעה על אנשים ומוטיבציה, שתיהן נעזרות בעולמות הפסיכולוגיה והסוציולוגיה...

קרא עוד

14 אוג תן ללקוחות שלך חוויה חדשה

כולם אוהבים סיפורי מסעות. בין אם מדובר בטיול שטח חוצה יבשות, סיפור הירואי בעולמות פנטזיה או מסע לכוכבים הרחוקים בגלקסיה, תמיד כיף לשמוע על חוויה שמתחילה בנקודה א' ומסתיימת בנקודה ב' ושבסופו גיבור הסיפור משתנה ללא הכר. מה שמייחד את הסיפורים האלו, הוא לרוב העובדה...

קרא עוד

02 אפר דיגיטל מרקום – האם זה דיגיטל, או מרקום?

למעשה, אלו שניהם. דיגיטל מרקום הוא מעבר טבעי מהפיזי לדיגיטלי, וחזרה לפיזי.אנשי תקשורת שיווקית (או Marcom) מקצועיים, הם מומחים לתקשור ערכי החברה, חזונה והאסטרטגיה שלה, ותרגומם להודעות המביאות לחשיפה ולידים של מכירות. המרקום המסורתי משתמש בכלי offline ע"פ רוב, בעיקר על-מנת להגביר מודעות, לקדם מוצר...

קרא עוד
">