הבלוג שלנו

Digital Marcom

02 אפר דיגיטל מרקום – האם זה דיגיטל, או מרקום?

למעשה, אלו שניהם. דיגיטל מרקום הוא מעבר טבעי מהפיזי לדיגיטלי, וחזרה לפיזי. אנשי תקשורת שיווקית (או Marcom) מקצועיים, הם מומחים לתקשור ערכי החברה, חזונה והאסטרטגיה שלה, ותרגומם להודעות המביאות לחשיפה ולידים של מכירות. המרקום המסורתי משתמש בכלי offline ע"פ רוב, בעיקר על-מנת להגביר מודעות, לקדם מוצר...

קרא עוד
%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%94-%d7%9c%d7%a4%d7%95%d7%a1%d7%98-xm

05 מרץ השיווק הדיגיטלי מת – יחי השיווק הדיגיטלי

נשמעת לכם מופרכת, ההכרזה על מותו של השיווק הדיגיטלי? הרי רק לפני שנים בודדות קברנו את הפרסום המסורתי (הפרינט מת! הפרינט מת!) ודיברנו על הפיכתו של הדיגיטל למיינסטרים. אז זהו, שהדיגיטל הפך לכזה מיינסטרים, שבמידה מסויימת הוא עלה על גדותיו. הכוונה כאן אינה להספיד את...

קרא עוד
Email Marketing

09 פבר ניוזלטר היפתח! – איך לגרום לאנשים לפתוח את הניוזלטר שלכם

נפתח בשאלה: כמה חומרים שיווקיים אתה מקבל לדוא"ל שלך ביום? המון. נכון? וכמה מהם אתה פותח? מה גורם לך לפתוח מייל כזה ולא אחר? ניוזלטר הוא אמצעי פופולרי וחיוני ביותר בכל קמפיין שיווקי ובכל אסטרטגיה, אבל כדי שבאמת יהיה אפקטיבי – צריך שאנשים יפתחו אותו. אם נצליח לנתח מה...

קרא עוד
שיווק ברשתות חברתיות

05 אפר רשתות חברתיות. (ליל) הסדר החדש.

פעם, כדי להעביר סיפור מאב לבן ומדור לדור, היו נוהגים לשבת סביב שולחן גדול, לטבול ביצה במי מלח, לאכול חסה ולשתות יין בהסבה לשמאל. היום, מספיק שתהיה חבר של הילדים שלך… בפייסבוק (ולקוות שהם יעשו לך לייק) התנהלות חילופי המסרים הערה, הפכה את הרשת החברתית לפלטפורמה...

קרא עוד
מיתוג מעסיק

17 נוב מה מעסיק אתכם?

סקר פרטני וייחודי שערכה LinkedIn העלה כי גופים בעלי מיתוג מעסיק מוצלח חוסכים כ-50% בעלויות הגיוס לעומת המתחרים שלהם, וכי תחלופת העובדים בארגונים הללו פוחתת בכ-28%. "טוב שם משמן טוב", המשפט העתיק הזה מחזיק מעמד יפה, והערכים שלו חשובים עד היום. בזמנו הוא התייחס לשמו של...

קרא עוד
Creating a Blog

01 נוב המתכון ל"פוסטוב"

איך כותבים על בסיס קבוע פוסט לבלוג – שעובד. כתיבה היא אמנות. היא כשרון. היא השראה. אבל כאשר מדובר בכתיבה קבועה לבלוג עסקי, לא קל למצוא כל פעם מחדש רעיון מקורי ומרענן, לא כל שכן – לכתוב עליו. בנוסף, לבלוג העסקי יש כמובן תפקיד שיווקי ומקצועי, המחייב התייחסות...

קרא עוד
%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%94-%d7%9c%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%92

26 ספט הרמת כוסית – להנחתה…

עוד כשהיינו בצופים (או בנוער העובד או בשומר הצעיר…) למדנו גאוות יחידה מה היא. המנונים, חולצות ותחושת קבוצתיות חזקה, אפיינו את אחרי הצהריים שלנו אז. בצבא זה ברור. חלק מהכוח שלנו כלפי חוץ, זה העוצמה הפנימית שלנו, האמונה שאנחנו נמצאים במקום הכי טוב, הכי נחשב וגם...

קרא עוד
Brand Character - B2B Marketing

07 ספט חשבתם להכניס דמותג לעסק שלכם?

דרך זכוכית מגדלת, ניתן לראות בבירור כי חברות B2C מבצעות יותר מהלכים קריאייטיביים מחברות B2B, אך המגמה הזו הולכת ומשתנה, וככל שהאוקיינוס מאדים – הצורך בקריאייטיביות בין עסקים הולך ומתגבר. אחד הכלים הבולטים יותר בעולם ה-B2C הוא ה-brand character (בעברית החדשה – דמותג), אותה דמות...

קרא עוד
linkedin features

10 אוג כלים בפלטפורמת ה-LinkedIn שעוזרים לעשות את ה-Xtra Edge

זה זמן רב ש-LinkedIn חדל מלהיות רשת מקצועית למשלוח קורות חיים ומפגש וירטואלי עם חברים מהעבר. כיום, ה- LinkedIn תופס תאוצה כמנוע שיווקי רב עוצמה.וזאת במיוחד לאור העובדה כי מיקרוסופט רכשה אותו לאחרונה. אז הנה כמה כלי עבודה ושיטות "ותיקים" ב-LinkedIn, שייתכן ואינכם ערים לכמה הם...

קרא עוד